torsdag 14. februar 2008

Direkte kommunikasjon

Nå har jeg chattet! Foreløpig "bare" med Jannicke, men når jeg får tilsendt alle epost-adressene, håper jeg noen vil være villig til en liten pratestund? Det er jo litt gøy da!
Jeg prøvde også Messenger, men her stoppet alt opp et sted. Når jeg prøvde GTalk, fikk jeg opplyst at jeg manglet Adobe Flach Player versjon 8, og den må legges inn av systemansvarlig.

Apropos mangle innstillinger: Jeg har endelig fått oppgradert Explorer til versjon 7.0, og da gikk jo alt så meget bedre med RSS-feederne. Så det gjelder å ha utstyret i orden .....

Synes jeg allerede har lært mye; noe går greitt og noe tar litt tid. Bloggen min er fremdeles dønn kjedelig i forhold til mange andres, den trenger en større vårfornyelse, men det får komme etterhvert.

Ingen kommentarer: